2014. nov 09.

Sírok között (A Walk Among the Tombstones, 2014) - én is. én is sírok.

írta: __DelMare__
Sírok között (A Walk Among the Tombstones, 2014) - én is. én is sírok.

001_1.JPG

Mi a rosszabb az érdektelen filmnél? Semmi.

Én, Neeson helyében csinálnék mondjuk egy Gyilkos Elmék: Massachusetts variációt. Így, unalmas perceimben, forgathatnék együgyű és felesleges kaptafa epizódokat, mindenféle, totál jellegtelen, emberrablós, túszejtős marhákról. Ha már mindenképpen ezt a vonalat akarnám tolni életem hátra levő részében.

Szóval, szögezzük le, a Sírok közöttnek semmi köze sincs az Elrabolva (Taken) vonalhoz. Ha csak annyi nem, hogy minden megtalállak-kicsinállak bűnfilmből kizárólag a legunalmasabb részeket, legfárasztóbb kliséket kiollózva nem állít elrettentő példát azokkal szemben.

- Mit tud maga rólam?

- Azt,  hogy maga egy genetikai korcs, akivel, ha tíz évvel ezelőtt találkozom, egyszerűen kibaszom az ablakon.

A legnagyobb gond nem az, ha egy film rossz, azt még tudomásul veszem. Ám, az érdektelenség, az más. És ez bizony az lett - a szó minden negatív értelmében felesleges. Neeson unott, nem bad-ass, a színész kollégák pedig egyszerűen szerepidegenek. Az átlagosnál is átlagosabb kamu noir hangulat, csupán alibi próbálkozás egy szürkébbnél is szürkébb detektívmozihoz.

Colombo ballonkabátjának színképelemzésének is több értelme lett volna. 

sirok_kozott_4.jpg

Arc, amikor megtudod, hogy berendelték a folytatást.

 

 

Szólj hozzá

nowplaying